روح مجرد وسلسه پاکان این سر زمین






کتاب خوان

کتاب وکتابخوانی

 

چند وقتی بود که وبلاگمو نمی توانستم به روز رسانی کنم رمز وبلاگمو  گم کرده بودم البته نگفته نماند که منم این مدت به خاطر مشغله فراوان نی توانستم مطلب بزنم

این چند وقته چند تا کتاب مغز خواندم ونخواسته افتادم توی سیر مطالعاتی ویژه وجذابی که قبلا تجربه اش کرده بودم ولی نه در این اندازه، این چند وقته از خرداد تا آخر تیر ماه تو اون سیر بودم چند تا کتاب خوب داشتم برای خواندن از جمله کتاب روح مجرد،از مرحوم حضرت علامه آیت الله سید محمد حسین حسینی طهرانی که یاد نامه یکی از شاگردان آیت االه سید علی قاضی طباطبایی است و کتاب بعدی بنده که به تبع اون کتاب اول بودکتاب سوخته  که کتابی در شرحد سیر وسلوک عارف بزرگ مرحوم آیت الله انصاری همدانی بود بعد از این کتابها که در آنها با شخصیت افرادی چند  مواجه شدم از جمله مرحوم حاج اسماعیل دولابی و آیت الله سید محمد مهدی دستغیب  وخاندان محترمشان آشنا شدم که حاج آقا دولابی از شاگردان عوام این مجموعه عرفانی بودند آشنا شدم وباز تشنهوحریص به دانستن دنبال مطالب مختلف از آن بزرگواران شدموشخنرانی های ایشان را از اینتر نت دانلود کردم بعدها کتابی با عنوان طوبای محبت که سخنرانی های آن مرحوم بود به دستم رسید این کتاب هم کتاب بکر وخوبی بود البته از دیگر ستارگان بزرگ عرفان این سرزمین که تا حدودی گمنام بودند  ، آیت الله دستغیب شیرازی بودند در سفری به شیراز که در اسفند سال 90 به آستانه مقدس شاه چراغ داشتم دو جلد از کتابهای این بزرگوار را به بنده هدیه دادند آن موقع توی این سیر مطالعاتی نبودم که کتابها تا 4 ماه بعد تو قفسه کتابهایم جا خوش کرده بودند که بعدها با معرفی این بزرگوارانبه سراغ آنها رفتم.

البته مفصل این کتابها را در پست های بعدی توضیح خواهم داد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در جمعه 24 شهريور 1391برچسب:,ساعت 13:4 توسط محمد گلزار|



      قالب ساز آنلاین